سید حامد حسینی

دکتر سید حامد حسینی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت پویش تجارت ایکاد متولد و ساکن تهران، دارای مدارک کارشناسی مدیریت بازرگانی و دکترای مدیریت کسب و کار (DBA) هستند. دکتر حسینی دارای 15 سال تجربه فعالیت در زمینه بازرگانی و تجارت سنتی و مدرن، چندین سال مدیریت بازرگانی شرکت‌های بزرگ مانند جهاد نصر و همچنین 10 سال تجربه حرفه‌ای در زمینه خرید و فروش و تامین لاستیک، روغن و قطعات ماشین آلات سنگین، می‌باشند.

ایشان با استفاده از این اعتبار، تجربه و ارتباطات طی سال‌های اخیر مجموعه‌ای را به منظور حذف واسطه‌ها مجموعه‌ای را برای واردات مستقیم برخی از این اقلام در کنار تامین مستقیم از واردکنندگان و در نهایت ارائه مسقیم به مصرف کننده ایجاد نمودند.

سید حامد حسینی ( دکتر حسینی )
سید حامد حسینی

دکتر سید حامد حسینی و پویش تجارت ایکاد

پویش تجارت ایکاد

مجموعه تشکیل شده توسط دکتر سید حامد حسینی پس از تغییرات و فراز و نشیب‌های بسیار، در نهایت با نام شرکت پویش تجارت ایکاد از مهر ماه سال 1399 آغاز به فعالیت تجاری رسمی نمود. هدف این مجموعه تامین ماشین آلات سنگین و فوق سنگین ، لاستیک ماشین سنگین ، قطعات و روغن مورد نیاز آنها با بهترین قیمت و ایجاد بهترین شرایط در فروش جهت داشتن سهمی کوچک در آبادانی کشور بوده و خواهد بود.

دکتر حسینی علاوه بر فعالیت‌های تجاری حدود 20 سال فعالیت‌های هنری در حوزه‌ موسیقی، از آواز تا نوازندگی سنتور و سه تار و همچنین تدریس آواز سنتی داشته‌اند. از فعالیت‌های دیگر ایشان می‌توان زمینه مشاوره بازرگانی، تحلیل بازار بورس، طراحی بیزینس پلن، تامین میلگرد، ماشین آلات سنگین و… نیز نام برد. ریشه اصلی این مجموعه نیز بر پایه تجربیات، ارتباطات و اعتبارات سید حامد حسینی شکل گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *